brajsan

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Lapp men inte slapp :-)

Av mimmi - 6 juni 2012 12:43

Kropp, vikt å hälsa... Jaa har väl funderat än hit än dit å både gett mig själv både ris å ros men äntligen accepterat att jag faktiskt ser ut så som jag gör! Ha ha ha... Jag har kommit på hur det hela måste ligga till! Är man lapp måste man va kort med låg tyngdpunkt just för att inte fladdra bort då det blåser hårt på fjället :-)


Tränar å tränar, har alltid å kommer alltid att göra! Det är som ett gift för mig :-) Men jag mår så fruktansvärt bra då eller nja jag mår BÄST helt enkelt! Just nu har jag lagt fokus på "Klassikern" vilket är en dröm jag burit på sen tonåren... Någon gång SKA jag göra den... Å det får bli nu :-) Idag gick min löprunda faktiskt ok men inte bra! Men känner att det går framåt... Om det nu berodde på att jag invigde mina nya löparkläder eller på att jag tvingat mig själv trots blod, svett å tårar i en månads tid nu det vete 17 men det va helt ok idag! Ser till å med fram emot nästa runda!


Tillbaks till det här med "Klassikern" då... Ser verkligen fram emot den! Men måste erkänna att det här med löpning inte någonstans är min grej...

Då jag inte kunde säga det bättre själv så får jag väl citera min landsman som råkar va kvinna vid namn Anja Pärson "Tuffast i klassikern blir löpningen. Jag har inte kroppen. Lättast blir cyklingen" Ur tidningen Cykla 3/12 Så då förstår ni kanske va jag menar med kroppsform å fysik :-)


Om jag skulle va en bil skulle jag va en Audi S2 = ett rappt muskelpaket å förb rolig men skulle jag va en ett djur får jag nog säga Ardennerhäst = stark å uthållig... Ha ha ha!


Nej nu har jag druckit upp min ReCover å känner att duschen lockar! Sen ska här göras köttgryta till middag :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mimmi - 26 juli 2012 19:30

Då jag läst juridik på högskolan kan jag ju inte låta bli... Fundera å undra... Å en aning kritisera, dock som i lagbokens försättsblad, skyller jag inte på någon utan "hellre fria än fälla"...   Tycker ändock att lagen i dagens moderna samhälle ...

Av mimmi - 18 juli 2012 09:38

Så sitter Svenssons därute i stuga å lägenhet å gnäller på dessa arbetare som kommit till Sverige för att jobba! Lägg av lägg ner... Det finns en anledning till att dom är här!!!   För det första så har vi arbetslöshet men uppenbarligen inga jobb...

Av mimmi - 13 juli 2012 11:39

Ännu en gång å jag funderar... Kanske dags att som sagt "gör om gör rätt"?! Är det inte förskingring så är det nåt annat uppe på tapeten... Själv tycker jag att dom kan lägga ner! Gör om det til en instans med kvalificerade ekonomer,revisorer och b...

Av mimmi - 2 juli 2012 21:08

Efter en tråkig incident på jobbet idag så fick jag bara än mera vatten på min kvarn... Har sagt så många gånger nu att jag börjar låta som en papegoja...   Brott mot civila måste få högre prio! Nu läggs dom på en hög som växer å växer, många fal...

Av mimmi - 1 juli 2012 17:26

Söndag kväll å jag blev precis ensam... Min älskade sambo for som iväg å jobba xtra... Skönt på sätt å vis för jag är såå trött å fumlig idag! Antagligen för att jag i natt jobbade natt, för första gången på ett år... Är jättetrött! Gillar att jobba ...

Ovido - Quiz & Flashcards